Νέα | Greek-Japanese Association
content top

Ρεσιτάλ πιάνου

Ρεσιτάλ πιάνου
Το Ωδείο Αθηνών με την υποστήριξη του Ελληνό-Ιαπωνικού Συνδέσμου και της Πρεσβείας της Ιαπωνίας διοργανώνει ρεσιτάλ πιάνου του Σταύρου Κόλλια με τίτλο «Μια ιδιαίτερη μουσική σχέση». Το ρεσιτάλ του διακεκριμένου πιανίστα είναι αφιερωμένο στους σύγχρονους Ιάπωνες συνθέτες Toshio Hosokawa, Toru Takemitsou, Karen Tanaka και Toshi Ichiyanagi καθώς και στον W. A. Mozart. Η είσοδος είναι ελεύθερη. Είστε όλοι καλεσμένοι με την οικογένεια και τους φίλους σας! Ημ/νία: Τετάρτη 18 Απριλίου 2018 & ώρα 20:30 Χώρος: Ωδείο Αθηνών – Αίθουσα «Άρης Γαρουφαλής» (Ρηγίλλης & Βασ. Γεωργίου Β΄ 17-19) Πληροφορίες: Ωδείο Αθηνών, τηλ. 210 7240...

Ανακοίνωση για τα Πτυχία των Εξετάσεων

” Σας ενημερώνουμε πως τα πτυχία και αποτελέσματα των εξετάσεων της Ιαπωνικής Γλώσσας ( JLPT 2017)παραμένουν στα γραφεία του Ελληνο-Ιαπωνικού Συνδέσμου. Όσοι υποψήφιοι δεν έχουν παραλάβει ακόμη τα πτυχία ή αποτελέσματα τους, θα τα παραλάβουν κατόπιν συνεννόησης με την κυρία Σουζούκι.   Επικοινωνία μετά τις  20 Απριλίου στο τηλέφωνο : 6945-864-758  και email: [email protected]

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (JLPT) 2017 Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα διπλώματα των εξετάσεων της ιαπωνικής γλώσσας, βρίσκονται ήδη στον Ελληνο-Ιαπωνικό Σύνδεσμο.  Οι σπουδαστές μπορούν να παραλάβουν τα διπλώματά και αποτελέσματά τους, από τον καθηγητή τους ή από τα γραφεία του Ελληνο-Ιαπωνικού Συνδέσμου, από Δευτέρα 5 Μαρτίου έως και την Παρασκευή 9 Μαρτίου  2018, 17:00 – 20:00 το απόγευμα. Οι σπουδαστές που διαμένουν εκτός Αθηνών και δεν μπορούν να παραλάβουν οι ίδιοι τα διπλώματά τους, θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την υπεύθυνη των εξετάσεων κα. Yoko Suzuki, 6945 864 758. Ελληνο-Ιαπωνικός Σύνδεσμος Ομήρου 32, Αθήνα wwww.grjpn-association.gr Πληροφορίες εξετάσεων-παραλαβών: κα. Yoko Suzuki, 6945 864...

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΔΙΑΛΕΞΕΩΣ 16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018 ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟ-ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ

Κατ’αρχάς ο Ελληνο-Ιαπωνικός Σύνδεσμος θα επιθυμούσε να υπενθυμίσει στους πολυπληθείς ενδιαφερομένους για την Ιαπωνία και την Ιαπωνική κουλτούρα ότι την Τρίτη 16 Ιανουαρίου και ώρα 19.30 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Αντώνης Τρίτσης του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Αθηναίων ( Ακαδημίας 50 ) η προαναγγελθείσα λίαν ενδιαφέρουσα διάλεξη με θέμα “ O Ιαπωνικός Βουδισμός στο πλαίσιο των θρησκευτικών παραδόσεων της Ιαπωνίας “ με ομιλητή τον Κύριο Γιώργο Κλώνο, θρησκειολόγο. Η διάλεξη διοργανώνεται από τον Ελληνο-Ιαπωνικό Σύνδεσμο με την υποστήριξη της Ιαπωνικής Πρεσβείας στην Ελλάδα και του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ) Κατωτέρω παρατίθεται σύντομο βιογραφικό σημείωμα του ανωτέρω: Ο Γιώργος Κλώνος κατέχει Β.Α στις Ιαπωνικές Σπουδές από το Πανεπιστήμιο Stanford των Η.Π.Α, Master στις Ασιατικές Θρησκείες του SOAS University of London ( the School of Oriental and African Studies ) και διδακτορικό στις Θρησκείες της Ανατολικής Ασίας από το ανωτέρω Πανεπιστήμιο Stanford. To 1991 διετέλεσε ερευνητής στο Βουδιστικό Πανεπιστήμιο Komazawa του Τόκιο ως υπότροφος του ΙαπωνικούΥπουργείου Παιδείας (Monbusho), καθώς και το 2005 στο Πανεπιστήμιο Οτάνι με υποτροφία του Japan Foundation. Ήταν μεταδιδακτορικός συνεργάτης στο Συμβούλιο Σπουδών Ανατολικής Ασίας ( Council on East Asian Studies ) του Πανεπιστημίου Yale των Η.Π.Α, και διηύθυνε το πρόγραμμα ιαπωνικού Βουδισμού του Πανεπιστημίου Antioch στην πόλη Kyoto για τρία...

Ιαπωνική καλλιγραφία (shodo), ζωγραφική με μελάνι (sumie) και η επίδραση τους στην Σύγχρονη Δυτική Τέχνη

Την Τρίτη 28 Νοεμβρίου στις 19.30 πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο «Αντώνης Tρίτσης” του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Αθηναίων με μεγάλη επιτυχία και ενώπιον πολυπληθούς ακροατηρίου η διάλεξη της Κυρίας Ντίνας Αναστασιάδου, γλύπτριας-ζωγράφου sumi, πρώην υποτρόφου της Ιαπωνικής Κυβέρνησης με θέμα “ Ιαπωνική καλλιγραφία shodo, ζωγραφική με μελάνι (sumie) και η επίδραση τους στην Σύγχρονη Δυτική Τέχνη “. Tην εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Πρέσβης της Ιαπωνίας Κύριος Yasuhiro Shimizu συνοδευόμενος από την Μορφωτική Σύμβουλο της Πρεσβείας Κυρία Yukiko Fujisawa. Μετά τον σύντομο χαιρετισμό του Προέδρου του Συνδέσμου Κυρίου Δήμου Βρατσάνου ο Πρέσβης της Ιαπωνίας μίλησε στα ελληνικά σχετικά με την σπουδαία σημασία που κατέχουν στην ιαπωνική κουλτούρα τα ανωτέρω είδη καλλιτεχνικής έκφρασης. Στην συνέχεια με εύγλωττο τρόπο η ομιλήτρια άρχισε την ανάπτυξη του θέματος της ομιλίας της τα κύρια σημεία συνοψίζονται ως εξής: “ H καλλιγραφία shodō έχει άμεση σχέση με τον Βουδισμό Ζεν. Το Ζεν μας βοηθάει να αποκτήσουμε εσωτερική γαλήνη και να αντιληφθούμε το κενό της ύπαρξης μας ώστε να ανοίξουμε έτσι έναν απελευθερωμένο από αδυναμίες τρόπο ζωής. Η τέχνη του Ζεν αποτελείται από ποιήματα ή αποφθέγματα που γράφτηκαν καλλιγραφικά και συχνά συνδέονται με σκίτσα ή πορτραίτα Πατριαρχών ή ασκητών του Ζεν. Οι Ιάπωνες δημιούργησαν αριστουργήματα καλλιγραφίας και ζωγραφικής με sumi. Στην ζωγραφική με sumi ο καλλιτέχνης δεν αναπαραγάγει την εξωτερική μορφή ενός αντικειμένου αλλά προσπαθεί να συλλάβει την εσωτερική του φύση. Έτσι το sumie είναι κάτι παραπάνω από μια τεχνική, είναι ένα πνευματικό ταξίδι. Μερικές πινελιές μπορούν να αποκαλύψουν τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου ή την φύση ενός τοπίου. Κάθε πινελιά είναι μοναδική και δεν διορθώνεται. Ο Βουδισμός Ζεν εισήχθη στην Ιαπωνία τον 13ο αιώνα από Κινέζους και Ιάπωνες μοναχούς. Εμπλουτισμένη από την αυστηρή λιτότητα του Ζεν η τέχνη αυτή απευθύνονταν στην τάξη των πολεμιστών, των σαμουράι. Μεγάλοι καλλιτέχνες όπως ο Sesshū Tōyō (15ος αιώνας) και οι καλλιτέχνες της Σχολής Kanō από τον 15ο έως του 19ο αιώνα δημιούργησαν αριστουργήματα. Αυτοί μεταμόρφωσαν ένα καλλιτεχνικό στυλ που εισήχθη από την Κίνα τον 14ο αιώνα σε κάτι καθαρά Ιαπωνικό. Την ζωγραφική της Άπω Ανατολής με μελάνη την ανακάλυψαν οι Ευρωπαίοι τον 19ο αιώνα όταν ειλητάρια, άλμπουμ, βεντάλιες, ξυλογραφίες (Ukiyoe)και Hokusai Manga έφτασαν στην Ευρώπη (Γαλλία). Οι Ευρωπαίοι αναγνώρισαν καινούριους νόμους και κανόνες όπως ο αυθορμητισμός και διακοπή της πινελιάς στην διαδικασία της ζωγραφικής με μελάνη. Γάλλοι Ιμπρεσιονιστές όπως οι Μανέ, Μονέ, Ντεγκά, Τουλούζ – Λοτρέκ και Βαν Γκόγκ...

« Παλαιότερα άρθρα